На цій сторінці ви знайдете:

Скарги

Пошкоджене відправлення
Ви хочете поскаржитися на пошкоджене відправлення? Перегляньте наш посібник про те, як це зробити: Натисніть

Коли ми розглядаємо скаргу?

Якщо придбаний товар використовувався за призначенням і все одно не працює або перестав працювати (має виробничий брак), покупець може подати претензію.

Яку форму скарги мені вибрати?

  1. ГАРАНТІЯ - це процедура притягнення до продавця відповідальності у зв'язку з виявленим фізичним дефектом (невідповідністю договору) або юридичним недоліком придбаного товару.
  2. ГАРАНТІЯ - гарант самостійно визначає умови гарантії та вирішує, чи буде і коли він відремонтує або замінить несправний товар.

ЗАМОВНИКУ ВИГІДНІШЕ - невідповідність товару договору (Гарантія)

Як подати скаргу?

Перш ніж подати скаргу, переконайтеся, що несправність справжня, і що ви підключили та експлуатували виріб відповідно до інструкцій .

Крок 1. Подайте скаргу

У вас є 2 роки, щоб зробити це з дати отримання продукту.

Що має містити скарга?
  • ім'я, прізвище підприємця або назва підприємства, адреса юридичної адреси чи магазину;
  • Прізвище, ім'я та контактні дані покупця: адреса, телефон;
  • дата придбання товару;
  • дата, коли споживач помітив недолік;
  • короткий опис недоліків, тобто невідповідності товару договору;
  • конкретизуйте свій запит і, якщо необхідно, обґрунтуйте його;
  • розбірливий підпис (у разі паперової версії);
Через дефект ви можете вимагати:
  • обмін товару на товар без дефектів,
  • усунення дефекту,

або

подати декларацію про:
  • зниження ціни,
  • відмова від договору - у разі істотного недоліку.
Заповніть «Форму скарги», шаблон можна знайти нижче:

Форма скарги (formularz_reklamacji.pdf)

Ви можете надіслати нам готовий документ двома способами:
  • електронною поштою на адресу: reklamacje@eplafoniera.pl
  • звичайною поштою за адресою: ePlafoniera, вул. Dolna 36, ​​​​16-030 Supraśl

Якщо ви надішлете нам документ в електронному вигляді на вказану електронну адресу, ми негайно підтвердимо отримання заяви про відмову від договору (повернення). Інтернет – це найшвидший спосіб спілкування.

Крок 2: Упакуйте продукт

Як ми пакуємо:
  • Щоб зменшити ризик пошкодження, радимо використовувати ту упаковку, в якій було доставлено замовлення,
  • Будь ласка, зверніть особливу увагу на упаковку делікатних предметів , наприклад скла, кришталю. Такі предмети слід упаковувати з особливою обережністю: вони не повинні прилягати до стінок зовнішньої коробки, всередині упаковки їх необхідно знерухомити, відокремити один від одного та додатково закріпити. Додатково на упаковці повинна бути інформація «УВАГА СКЛО!» .

Разом із поверненими товарами ви повинні надіслати підтвердження покупки та всі безкоштовні продукти та документи, що додаються до повернених товарів.

Крок 3: Надішліть продукт зі скаргою

Куди відправити?

Надішліть посилку за адресою, вказаною нами у зворотному листі з підтвердженням отримання рекламації,
з такою інформацією: "ePlafoniera - скарга"

Пам’ятайте, що ви відправляєте за свій рахунок і несете відповідальність за успішну доставку.

Ми не приймаємо відправлення, надіслані накладеним платежем. Ми повернемо витрати на повернення товару, якщо рекламація буде прийнята.

Що додати до відправлення?
  • Додайте до відправлення заповнену та підписану рекламаційну форму або надішліть її електронною поштою: reklamacje@eplafoniera.pl
  • Рахунок на покупку - ви отримали його електронною поштою (необов'язково)
Чи оплачую я витрати на доставку?

Споживач зобов'язаний доставити рекламований товар продавцю за свій рахунок і несе відповідальність за його ефективну доставку. Якщо ваша скарга буде задоволена, ми повернемо вартість доставки продукту, на який подано скаргу.

Чи можу я повернути товар для рекламації особисто?

Процедура подання скарги відбувається лише поштою відповідно до описаних вище кроків.

Коли я отримаю відповідь на свою скаргу?

Ми розглядаємо скарги відповідно до чинних норм, тобто протягом 14 днів. Ми повідомимо вас електронною поштою про прийняття або відхилення скарги.

Повернення

Коли ми маємо відшкодування?

Повернення товару відбувається, коли ви повертаєте товар, який не має дефекту, але який ви з якихось причин не бажаєте купувати.

У вас є 14 днів , щоб зробити це з моменту отримання продукту.

Є процедура повернення - відмова від договору .

Крок 1. Повідомте про повернення

У вас є 14 днів, щоб зробити це з моменту отримання продукту

Що повинна містити форма повернення?
  • ім'я, прізвище підприємця або назва підприємства, адреса юридичної адреси чи магазину;
  • Прізвище, ім'я та контактні дані покупця: адреса, телефон;
  • формула наміру відмови від договору;
  • дата придбання товару;
  • розбірливий підпис (у разі паперової версії);
Заповніть «Заяву про відмову від договору», зразок якої можна знайти нижче:

Заява про відмову від договору (oswiadczenie_o_dstrzeniu_od_umowy.pdf)

Ви можете надіслати нам готовий документ двома способами:
  • електронною поштою на адресу: dobre@eplafoniera.pl
  • звичайною поштою за адресою: ePlafoniera, вул. Dolna 36, ​​​​16-030 Supraśl

Якщо ви надішлете нам документ в електронному вигляді на вказану електронну адресу, ми негайно підтвердимо отримання заяви про відмову від договору (повернення). Інтернет – це найшвидший спосіб спілкування.

Крок 2: Упакуйте продукт

Що повертаємо:
  • Товар, що повертається, не може бути пошкоджений - кожен елемент повинен бути комплектним і фабрично упакованим,
  • товар повинен поставлятися в оригінальній упаковці в незмінному стані та містити всі позначки продавця (бірки, бирки, інструкції).
  • додайте до пакету роздруковану Заяву про відмову від Договору
Як ми пакуємо:
  • Якщо товар був розпакований - щоб зменшити ризик пошкодження, радимо використовувати ту упаковку, в якій було доставлено замовлення,
  • Будь ласка, зверніть особливу увагу на упаковку делікатних предметів , наприклад скла, кришталю. Такі предмети слід упаковувати з особливою обережністю: вони не повинні прилягати до стінок зовнішньої коробки, всередині упаковки їх необхідно знерухомити, відокремити один від одного та додатково закріпити. Додатково на упаковці повинна бути інформація «УВАГА СКЛО!» .

Разом із поверненими товарами ви повинні надіслати підтвердження покупки та всі безкоштовні продукти та документи, що додаються до повернених товарів.

Крок 3: Надішліть повернений товар

У вас є 14 днів, щоб зробити це з дати повідомлення про повернення.

Куди відправити?

Надішліть посилку на адресу, вказану нами у зворотному листі, підтверджуючи прийняття повернення,
з такою інформацією: "ePlafoniera - повернення"

Пам’ятайте, що ви відправляєте за свій рахунок і відповідаєте за успішну доставку.

Ми не приймаємо відправлення, надіслані накладеним платежем. Вартість повернення товару поверненню не підлягає.

Що додати до відправлення?
  • Додайте заповнену та підписану форму повернення до свого відправлення або надішліть її електронною поштою на адресу: serwis@eplafoniera.pl
  • Рахунок на покупку - ви отримали його електронною поштою (необов'язково)
Чи можу я повернути товар особисто?

Процедура повернення відбувається тільки поштою згідно з описаними вище кроками.

Чи можу я обміняти повернутий товар на інший?

Такої можливості немає. Поверніть його, а коли кошти буде зараховано, розмістіть нове замовлення на покупку.

Коли я отримаю відшкодування?

Повернення обробляються та перевіряються протягом 14 днів з дати отримання повідомлення.

Крок 4: повернення коштів

Якщо ми не виявимо протипоказань, ми надішлемо на вашу електронну адресу інформацію про те, що повернення товару схвалено.

Повернення буде здійснено негайно за допомогою того самого способу оплати або іншого способу, зазначеного у формі повернення.

Чи може бути відхилено моє повернення?

Відповідно до закону - ваш товар завжди буде повернений. Ми надішлемо вам інформацію про прийняття повернення на вказану електронну адресу.

Якщо повернений товар має видимі пошкодження або сліди використання, Продавець може зменшити його вартість .